keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Keskiviikkoa

Huhhei, yritin saada väsäyttä noi kolmen päivän myöhästyneet haastepäivät. Voi hyvin olla, että niistä puuttuu joitain kuvia, mutta kun ei ole niin ei ole. On kyllä ollu helpompi kuvailla ihan normipäivänä kotona, kun se, että menet tuolla paikasta toiseen kun päätön kana. Siinä helposti unohtaa koko kuvien ottamisen. 

Eilen mökiltä kun tulin, päästiin koiran kanssa suihkuun ja sitten jatkettiinkin taas matkaa kattomaan pikkukoiraa ja sieltä mentiin mun mamman luokse kahville illalla. Kotona oltii puol yhdeksän aikaan ja olin niin väsyny, että päätin siirtää koko homman täks päiväks. 

Mitään ihmeellistä postailtavaa mulla ei tällä kertaa ole, kun ei oikeen pojan huonekkaan ole mihinkään edistyny mun rahatilanteen vuoksi. Odotan kun kuuta nousevaa ensimmäistä äitiyspäivärahapäivää! Se on kuitenkin vasta ens perjantaina, joten odotettavaa riittää siihen asti. Sen verta huone on ehkä edistynyt, että hommattiin se lipasto sinne. Ongelma on vaan se, että kun sen lipaston päällä on vielä se hoitoalusta, se nousee melkeen mun tissien tasolle, joten on siis mulle ehkä hieman korkea. Mä näppäränä ehdotin, että sahataan niistä jaloista pikku pätkä pois. Janne kyllä suostu tähän, mutta toteutusta ei olla vielä tehty, joten se kuinka päin helvettiä se koko homma menee, en vielä tiedä. 
Ei oo meinaan kovin kiva, kun pojalla lirahtaa pissat, niin se onkin siinä kohtaa mun naama ensimmäisenä tiellä. Enkä oo kovin innostunut tästä ajatuksesta. 

Muutenkin oon kovin odottavainen, kun nyt telkkarista alkaa muutamia sarjoja joita oon oottanu. Esimerkiks Klikkaa muata olen odottanu siitä asti, kun ensimmäinen tuottis loppus. Nyt se alkaa 13. päivä. Ja hitto mä paasasin Jannelle, että jos oon sairaalassa, niin ensimmäinen homma mikä se pitää muistaa, on laittaa se tallennukseen. Perjantaina myöskin alkaa tää joku uus sarja Tuubi. Vaikuttaa mainosten mukaan hyvin hauskalta, mutta sittenhän sen näkee. Odotan kuitenkin siltä ehkä paljon ihan niiden ihmisten takia. 
Joku muu sarja sieltä vielä alko mikä olis kiva tyypata, mutten nyt tähän hätään muista mikä. Ens syksynä vissiin kuitenkin jatkuu Teiniäiditkin, mutta siihen on sen verta aikaa, etten viittii vielä edes odotella.

Nyt kuitenki alkaa jo sormet ja persus puuttumaan, niin lopetan tähän, mutta yritän nyt saada kunnialla läpi tän haastehomman, jonka lupasin lopettaa tän viikon sunnuntaihin. Kyllä sen verta ykstoikkoset on mun päivät, että mielummin teen ihan normipostauksia asioista mistä haluan kirjoittaa, enkä kirjoittaa semmosesta mistä en saa mitään kirjoitettavaa. Jos ymmärrät mitä tarkotan.

Ja jee, kohta on viikonloppu!




4 kommenttia:

  1. Mä luulin jo, että olit lähteny synnyttämään :D Sunnuntaina alkaa ainakin muuten Tähdet, tähdet. Tota Klikkaa muata oon kanssa ite odottanut, ehkä parhain sarja mitä hetkeen on edes tullut. Sitä odotellessa. Täytyykin muuten varmuuden vuoks laittaa se ajastukselle, kun en muuten kuitenkaan muista sanoa siitä, jos en voikkaan sitä suoraan kattoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa. :D Eikun mä odottelen vaan sun uutisia ja chillailen siihen asti!

      Toi Tähdet Tähdet voi olla kanssa aika hyvä. Noi on vähän tommosia et joko on tai ei. Juu kannattaa tallennukseen laittaa kaikki vaan, kun voisin kuvitella ettei tuolloin ihan päälimmäisenä oo mielessä. :)

      Poista
  2. Onnea odotukseen ja tervetuloa mammailun mukavaan maailmaan!

    VastaaPoista