lauantai 1. maaliskuuta 2014

Baby Showerit

Voi että mitä noi ihanat oli aikaan saanu ja mulle järjestäny. Mun piti vaan olla oikeeseen aikaan kotona ja nuo tuli ruokineen kaikkineen ovesta sisään. Nää oli 22.2. lauantaina, mulla vaan on hiukan kestänyt tän julkaisu näiden kuvien lataamisen vuoks. Tuo Jannen kännykän netti ei oo mikään superhypernopee, joten siks näin.








Tytöt oli keksiny tämmösen piltin maistelu kisan, kun mun kuulemma pitää tietää mitä vauvalle syötetään. Täytyy sanoa, ettei noi ruokapiltit kyllä maistunu ihan yhtä hyviltä miltä kuulostaa.




Oli suolasta piirakkaa, Sofia tehny superhienon vauvakakun (!), oli mokkapalaa, nannaa, keksiä, suklaata ja kaikenlaista juotavaa. Ruokaähkyt noilla aikaan sai ja hyvän mielen. :)




Yhtenä ohjelmana oli bodyn ja housujen koristelu. Eli oli siis valkoinen body ja housut, joihin jokainen kangastusseilla sai piirtää ja kirjotella kaikenlaista. Mun kiusaks oli otettu kaikki tummat värit paketista pois, jollon kaikki kirkkaat ja värikkäät värit oli vaan käytössä. :D Musta toi oli niin ihana idea, että noi ei noilla väreillä saa mua olemaan tykkäämättä noista! <3











Tää koru synty niin, että jokanen toi helmen mukanaan ja niistä koottiin tämmönen koru, jonka mun on tarkotus ottaa mukaan synnytykseen, jollon nuo ihanuudet on mukana tukemassa tapahtumaa näin. Awww. ♥ Että voiko muuta sanoa.


Myöskin arvailtiin mm pojan syntymäpäivää, -aikaa, painoa, pituutta, nimeä. Katotaan myöhemmin kuka osu ei ehkä ihan oikeaan, mutta oikeimmin.

En voi muuta sanoa, kun että KIITOS IHANAT TYTTÖSET, OOTTE RAKKAITA! ♥ ..kuitenki tätä luette. Haha.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti