sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

5. haastepäivä

AAMU

Herätessä oli kivasti lunta maassa, mikä tosin suli kokonaan päivän mittaan. En mä nyt kyllä mitenkään sen olettanukkaan maahan jäävän, mut olishan se ollu kuitenkin kiva.


Aamu alko taas hieman aiemmin herätyskellon kera, kun oli pari tukkaa duunattavana tänäpä. On se ihan kiva, kun voi kuitenkin sunnuntaisin tehdä töitä jos mieli semmosta tekee. Niistä unohdin ottaa kuvaa, aika meni niin nopeesti ja hommaa riitti kahdessa päässä.

Kulmat aamukahvin yhteydessä sain taas vihdoin värjättyä tähän naamaan, niin se pikkasen edes helpottaa tätä meikkaamattomuutta.


Ja kuvassa siis värit kulmissa, en ihan noin iilimatoja halua, vaikka kyllähän niistä tummat jää värjäyksen jälkeen, eikä se oo mulle kyllä mikään ongelma ikinä ollu.

Hiukan myös tänään pohjaa jaksoin itelleni värkätä, että kehtas tonne ihmisten ilmoille lähteä. Tukka nyt on samaa tavaraa kun kaikki muutkin päivät.. ei vaan jaksa.


Itse päivä multa meni siis aivan ohi kuvien osalta, mutta illasta on sitten sitäkin enempi. Oon muutenkin joka päivältä jättäny päivän- ja tärkein kuvan jättänyt pois, kun en oo oikeen osannu niitä ottaa/valita. Ne mulla sisältyy itse näihin muihin kuviin.

RUOKA

Tänään jatkettiin tällä terveellisellä linjalla, meinaan pitsalla. Mä jo olin alkamassa ruokaa laittamaan, kunnes tuli tää "eiks me voitais hakee sit tänää jotain?". Onko se muillekin tuttua? Eikä sillä, kyllä toi lause tulee usein myös tästä suusta. Se on paha, hyvin paha juttu meillä.

Jauheliha-pepperoni-valkosipuli ♥ Omns.
ILTA

Pitsojen kera nautittiin eilistä Putousta, kun ei sitä tosiaan nähty, kun juostiin muiden luona koko illan ja unohdettiin tallennukseen laittaa.


Ja sitten tänään muistin asian, jota olen odottanu kauan, siitä asti kun kuulin Esko Eerkäinen roastin tulevan, missä on iki-ihana Martina Aitolehti roastaamassa Eskoa. Tais tulla jo pari päivää sitten, mutta tosiaan kaiken muun tohinan keskellä olin ihan unohtanu koko homman, enkä ymmärrä miten voisinki sen unohtaa! ..hyi mua.


Esko Eerikäinen roastiin pääset tästä KLIK!  Ihan mahtavaa viihdettä, suosittelen. Tässä ainakin oli kaikki tosi onnistunu. Kun taas aiemmassa Sakari Kuosmanen roastissa oli vähän ja niin ja näin..


Kahden päivän ruinaamisen jälkeen sain haluamani jalkahieronnan. Okei, asiaan ehkä vaikuttaa se, että oon asiasta maininnu joskus keksiyön lieppeillä, mutta tänään muistin senkin suht hyvissä ajoin jollon miehessäki riitti vielä virtaa näitte turvotusten lievittämiseen.



Iltapainien jälkeen nää miehet väsys sylikkäin lattialle. On ne vaa nii kummallisia, ihania semmosia! ♥ Ja se miten toi koira halii ja syleilee isiä, muttei natsimutsia ikinä. Ehkä mäkin rupeen tommoseks helläsydämiseks ja periks antavaks, niin mäkin voisin joskus saada pientä huomionosotusta.

Huominen onkin vähän erilainen päivä, enkä pääse kuudetta haastepäivää postailemaan, joten ne tulee sitten yhdessä seitsemäntenä päivänä, kun huomenna aamuneuvolan jälkeen suunnataan nokkamme kohti mökkiä karvaturren ja mun serkkuni kanssa. Toivon vaan kovin, että saadan toi koira väsytettyä niin, että se ois ees yhden illan verran väsyny. Yritys tulee ainakin olemaan kova. Se on sen päivän verran puhki, mutta seuraava päivä on taas ihan uutta energiaa ja sitä riittää vaikka muille jakaa! Että täältä sitä saa hakea, jos joskus tuntee ittesä hiema väsyneemmäks.. Ja ihan ilmatteeks!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti